Friday, September 28, 2012

sambung episod lepas!

salam hye ap kbr korg!!! erm ni hawa nak sambung cter en3 yg lpas,,, psl bku sebelum aku bernikah tu,, erm selama aku cuba menghabiskan bku tu, byk kot ilmu yg aku dapat!!! best giler kot!!! erm sekurang2nyer aku thu jugak la definasi cinta yg sebenar,,, ya ALLAH aku khilaf kot dgn benda ni semua,,,, huh! BATU BESAR MENGHEMPAB!,,, grrrrr,,,erm aku x hbis khatam kot buku tu lg,,, sbb aku x sempat la! t da hbis aku cter kt sni kesimpulannya!,,,ok?? huuuu,,,

ok ni nak cter psl ni plak!!! yeah!!!
ha korang??? ni nak promote!!! korg jom la g sni!!! best kot??? x cye?? tnyer aku la!!!korg jom2!! dtg,,,ni je nak g thu! ap2 hal contact je nbr tertera kt poster ni tau!!! hihihihihi,,, k la nak sambung bermeeting!!! bye2!!

No comments:

Post a Comment