Tuesday, August 14, 2012

semua hanya untukmu sahabatku

assalamualaikum!!! ap kbr korg??? alhamdulilah jika semuanya indah2 belaka!!,,,,
kali ni post ni ak ingin mencoretkan hanya untuk mu sahabt ku!!!
ye kau! sahabat yg ak cintai hanya kerana ALLAH,,,hanya kau satu satunya sahabat yg mampu membuatkan ku kembali ke jalan yg benar! ye! hanya kau! ALLAH mendtgkan dikau dalam hidup ak untuk menegur segala kesilapan ak! hanya untuk mengingatkan ak kembali ke jalan ALLAH, hanya menyampaikan kepadaku nikmat islam yg sebenar dan kau mengertikan aku ap erti persahabatan yg sebenar!! ye hanya kau seorang sahaja yg mampu,, hanya kau sahabat!! (menangis)

sahabatku,
aku hanya mampu meluahkan disini
kerana aku tidak mampu mengatkan
apabila berhadapan dengan mu
kau sangat berharga buatku
kau terlalu penting dalam kehidupanku

sahabatku,
aku sangat mencintaimu
cinta kepadamu lebih indah dari aku cinta lelaki bukan mahram
cinta kepadamu membawa aku kepada keindahan ISLAM
cinta kepadamu membuatkan aku terus tunduk kepada ALLAH
cinta kepadamu juga aku mampu tersenyum setiap masa
cinta kepadamu juga hati aku sgt gagah hadapi dugaan ALLAH
HANYA CINTA KEPADAMU SAHABATKU!!!

sahabatku,
aku sangat rindukan dakapanmu
aku sangat rindukan suaramu
aku sangat rindukan nasihatmu
aku sangat rindukan senyumanmu
aku sangat rindukan gelak tawamu
aku sangat rindukan tangisanmu
ye! aku sangat rindukan semua nya!
semuanya! semuanya! semuanya!

sahabatku,
merinduimu adalah satu penyakit yang sgt bisa
untuk laluinya
tapi ALLAH memberikan aku kekuatan iman, hati dan taqwa
yang gagah untuk ku tempuhinya dgn hati yg tersenyum riang
untukku terus hadapinya dgn tenang
sahabatku aku mencintaimu sebagaimana
engkau mencintai aku
syg dan rindu kepadamu adalah satu kenikmatan
yang terindah buatku
moga ALLAH menyampaikan rinduku
untukmu
setiap masa dan ketika
hanya keranamu ya ALLAH tiada yg lain
moga setiap kesakitan kerinduan yg kita alami
akan dihitung di hari akhirat kelak


Pada hari itu sahabat-sahabat karib: setengahnya akan menjadi musuh kepada setengahnya yang lain, kecuali orang-orang yang persahabatannya berdasarkan taqwa (iman dan amal soleh)."
 (Surah az-Zukhruf, ayat 67)

sahabt lagu ini khas ditujukan buatmu,,


setiap patah perkataan yg ku coretkan disini adalah hasil ku sendri,,
ye! semua hanya untuk mu sahabatku,,,,,
kecuali ayat alquran,,,
rindu kau setiap detik,,
moga ALLAH redha tiap apa yg ku lakukan hanya untuk kau,,
i.ALLAH,,,

nota cinta buat sahabatku AINUL HUSNA BT YUSUF
dari sahabatmu
hawaliza bt zainal


1 comment:

  1. Jazakillahukhairan shbtku,
    driku bknlah seorg yg pndi brmadah pujangga sprtimu,,nmun ku mhu kau thu aku jga bgitu,,mncintaimu krn Allah mmbuatknku kuat mnmpuhi hdup yg pnuh onak jua cbrn,,mnmpuhi ranjau yg brliku,,shbt till Jannah,,InsyaAllah,,biiznillah,,
    -blsn nota cinta boo what shbtku,
    ~HAWALIZA BT ZAINAL~

    ReplyDelete