Wednesday, August 29, 2012

saje post!

assalamualaikum!!! grrr ap kbr anda2??? sihat??iman ok x? hati VS nafsu masih terkawal? ohoi alhamdulilah dah tahniah diucapkan!!! a big clap for uuoollss!!!! bg yg x berjaya tu masih ada masa untuk kita sama2 terus mengubah hidup kita ke arah ALLAH redha! thu? jgn pernah2 putus asa! no! x boleh! haaha ok,,,
hahahahaha tgk kucing ni termenung! nama dia comot tau! hahaaha ok! stop,,pfftt ap seh? yg aku tekankan disini bukan kucing tu aku tekan! (ha! x masal!) erm bce la wei ap yg ditulis kt gmbr kucing tu!

erm kt sni aku nk bg thu! cm tu lah! hahahaaha (x d motif!)
sje je,, bila jari jemari aku dah gatal sgt nak menaip ni lah jadinya! ha! ye! ini lah jd nya! hahaaha (x masal!)

ha rye korg best x? masa g rye2 tu, iman dan hati masih lg terjaga? yeke? oh bgusnya awak2! aww2,,,, terharu!
bg yg x dpt nk jge sgt tu, erm aku faham bila cik hati tiba2 terkeluar di luar kawalan! but u must remember it! kita lah yg kne kawal hati, iman dan perasaan kita! so semua terpulang pd dri kita wei! semua pd kita, kalau bukan kita yg nak ubah sapa lg nk ubah> sapa wei? so kita kena lah usaha!
nak atau x nak terpulang pd korg la! sbb ALLAH sentiasa perhati kita~ malu banyak dgn DIA!,,,

erm, korg yg GENDER sama or berlainan dgn aku, masa raya tu masih jga batasan x? means yg GIRL2 tu, aurat msih terjaga? salam x tgn2 yg x perlu disalam? erm,,, jika dah terbuat tu! lepas ni jgn buat lg tau!!! bahaye jika anda wt lg! aish,,, (MUHASABAH)
erm,, penting wei bnd tu semua, jgn kerana nk duit rye anda hilang segala batasan~ bahaye tu, sbb duit tu bleh dicari, tp dosa pahala? erm ok ALLAH saja yg menilai ok?

erm ok la!, nothing to say,,, so i akhirikan dgn bye2! ngeee~~~

No comments:

Post a Comment