Thursday, June 28, 2012

gerak hati

assalamualaikum!!!! hye2 korg!!~~~hawa kat sni alhamdulilah sihat2 saje,,,,, tp tu hanya luaran saja,,dalaman hanya ALLAH saja yg thu,,,, erm akhirnya aku keluar jugak dari asrama pv tu,,,erm bukan ap,,sepanjang aku duduk sne,,jiwa aku terasa kosong,, aku x thu knp,,tp aku hanya luahkan pada ALLAH yg esa!!!!!! ALLAH peneman hidupku,,,, aku cintakan ALLAH,,,,bila aku nk keluar rumah bru lah kwn2 aku kt dlm rumah tu sedih dan mengahrgai pemergian aku~~~~ aku pun terasa berat hti nak tglkan mereka2 itu, tp ALLAH dah mudahkan urusan aku,,,,,,, maka aku yakin ada hikmah disebalik kejadian.erm ok lah sekurang-kurang nya aku dpt tglkan ilmu aku untuk mereka2 itu,,, amin,,, erm ok tutup cter hostel,,, ni nak cer psl soal hati dan perasaan!!!!! ya ALLAH,,,, sejak akhir2 ni aku tak thu knp,,, dgn hti aku ni... selalu berdbr2,,,,, dan aku dah buat 2 kali istikharah,,,, petunjuknya,,,, ak pun x pasti,, dan aku bnyk berdoa!!!!! agar ALLAH tutupkan hti aku untuk yg tidak halal!!~~~ erm,,,k lah malas nak taip,,,t aku sambung lg klau rjin!!~~~ hehehehe

No comments:

Post a Comment