Monday, January 23, 2012

hadiah ukhuwah~~~

assalamualaikum,,kwn2,,,hye ap kbr semua???ap kbr iman anda??sihat x?? moga dirahmati Allah,,,insyaAllah,,, ha nampak x gmbo hadiah ni??klau x nmpk g amik cermin mte,,,hehehehe ak nk bg hadiah kt korg,,,,,hahahaha,,,,,,,,hadiah ukhuwah!!!~~~~~,,,,
erm,,baru skrang ak sedar betapa pentingnya ukhuwah dalam persahabatn,,,baru ak thu,,nikmwat persahabatn yg sebenar-benarnya,,,,kalau dulu ak kwn,hanya untuk bersuka ria jer, untuk berfoya-foya jer,,hanya untuk mendapt nma jer, hanya untuk mcm2 lg lah semua itu duniawi. kalau dulu ak masih x thu erti persahabtan yg suci,, klau dlu ak x thu erti persahabtn yg murni,, yg ak thu persahabtn untuk suka-suka, klau x suka,,mengumpat org kwn itu supya x d org yg kwn dgn dia,,ya Allah,,betapa bodohnya ak,,,betapa kejamnya ak,,,,tkot ak mengingatkan kembali masa silam ak yg penuh dengan tipu dusta,,, hanya Allah yang thu,,,,klau dulu,,klau berpisah dgn sahabt,,,mcm x d perasaan,, sebb ak nk kwn dia bila ak sunyi jer,,aisshh dasyatnya gadis yang bernama HAWALIZA ni,,,,,,klau dulu,, semua hanya untuk suka2,,,,semua duniawi lah,,,,hipokrit semata-mata,,,,,jgn lah diulang kembali masa silamku yg gelap itu,,,KAWAN2,,,ak syg korg,,dunia dan akhirat,,,,klau dulu ak suka2 jer kwn dgn korg,,tp skrang ni,,,ak kwn dgn korg untuk membantu ak kita sama2 ke syurga Allah,,,,bersama-sama kita bina ukhuwah,,,,,,atas dasar keimanan,,ak mencintai korg lebih dri diri ak sendri,,,,hanya dgn iman kita boleh tegapkan kan ukhuwah persahabtan ini hingga ke syurga,,,,insyaAllah,,,,,,,,
ak menghrapkan persahbtan akdgn korg,,sgt mekar indahnya,,dan sgt manis dan lazat rsenya,,,,,semuanya dengan iman yg kukuh,,,,dengan iman juga,,hti kita telah bertaut,,,,,,semoga pautan hati kita kukuh dan tidak goyah,,,,,,,,,

ak mengharapkan dgn izin Allah,,persahabtan kita menjd selazat kek berkrim ini,,,,sush senang kita harungi bersama hingga ke syurga Allah,,klau ak ke neraka, korg tarik ak untuk bersama-sam ke syurga,,,klau korg ke neraka, ak akan tarik korg untuk bersama-sama ak ke syurga Allah,,,insyaAllah,,,,,,,,,
lagu akrab persahabatan ini untuk semua kwn permpuan ak yg ak sayangi dan yg pling ak cintai,,,,,,jgn lupkan ak,,,,,insyaAllah,,,,,,dgn iman jualah kita kukuh,,,,,,semoga Allah redha,,,,,,,,untuk mendpt kemanisan iman jugalah dgn menggembirkan sahabat kita,,,,,,
KHAS BUAT SEMUA WARGA ASRAMA SMK TUN MAMAT!!!
KHAS BUAT SEMUA WARGA KELAS 5MPV SMK TUN MAMAT!!!
KHAS BUAT SEMUA BATCH 1994 YG MENGENALI HAWALIZA BT ZAINAL!!!!
KHAS BUAT SEMUA KAWAN2 FB YG MENGENALI HAWA!!!!
KHAS BUAT SEMUA KAWAN HAWA YANG SEAGAMA DAN SEAKIDAH DGN HAWA!!!
I LOVE U ALL!!!!!!

3 comments:

  1. best sgt hawa~`walaupon citer drpd mse lalu kw
    tpy tu lgi mmbuatkan ak rse mcm nk meleleh,,
    hehe
    moga psahbatn kita kekal hingga ke syurga
    dan diredhai ALLAH~~

    ReplyDelete
  2. sahabat yg saling kasih mengasihi kerana Allah..
    indah ...
    walaupun cuma sesaat..
    syg hawa kerna Allah..(Mykem 2012)
    memori terindah kte bersama

    ReplyDelete